آب زاینده رود تا سه روزه دیگر

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

آب زاینده رود تا سه روزه دیگر

۳۶۴ بازديد
آب زاینده‌رود تا ۳ روز دیگر به اصفهان می‌رسد

مهر نوشت: عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از بامداد امروز برای کشت تابستانه کشاورزان افزایش یافته است و آب تا سه روز دیگر به اصفهان می رسد.

حسین محمدرضایی، اظهار داشت: خروجی سد زاینده رود از بامداد امروز برای کشت تابستانه کشاورزان افزایش یافته است و آب تا سه روز دیگر به اصفهان می رسد.

وی افزود: پیش از این خروجی سدزاینده رود ۲۹ متر مکعب بر ثانیه بود که از بامداد امروز ۸۰ مترمکعب بر ثانیه به حجم فعلی افزوده شد.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان بیان داشت: در کمیته ۱۵ نفره شب گذشته که تا ساعت ۱۱ شب به طول انجامید بر در ارتباط با میزان دریافتی آب کشاورزان شرق و غرب صحبت شد.

وی ادامه داد: در نهایت قرار بر این شد که غرب اصفهان هر ماه به مدت ۱۵ روز و شرق اصفهان هر ماه ۲۰ روز آب بگیرند و در این میان ۹ روز نیز آب زاینده رود بسته خواهد بود.

محمدرضایی در ارتباط با احتمال دایمی شدن جریان آب زنده رود تاکید کرد: لازم است در پاییز ۴۵۰ میلیون مترمکعب آب در سد زاینده رود برای کشت غله اصفهان، شرب و صنعت موجود باشد و بر این اساس باید آب به نوعی مصرف شود که این میزان آب در سد باقی بماند به  همین دلیل زمان بندی مذکور برای جریان آب در نظر گرفته شد.

وی در ارتباط با زمان رسیدن آب به شهر اصفهان تاکید کرد: در ابتدا باید سد نکوآباد آبگیری شود تا آب زاینده رود به طرف اصفهان جاری شود و بر این اساس احتمالاً تا دو سه روز آینده آب به اصفهان می رسد.
منبع:خبرآنلاین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.