خطرناکترین جاده نفر رو در دل کوه ها

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

خطرناکترین جاده نفر رو در دل کوه ها

۷۸۹ بازديد
عجیب‌ترین و پرمخاطره‌ترین مسیر جهان، اینجاست!

کسانی که دوست دارند به دورترین نقطه‌ی جهان سفر کنند و یا ماجراجویی در خونشان است، می‌توانند قدم به عجیب‌ترین، پر مخاطره‌ترین و زیباترین جاده‌ی جهان بگذارند! در ادامه با این جاده بیشتر آشنا می‌شوید و البته، تصاویر زیبا و در عین حال دلهره آوری از این مسیر را با یکدیگر به تماشا خواهیم نشست، پس همراه ما باشید.

هزاران نفر هر سال تصمیم می‌گیرند که پا در خطرناک‌ترین جاده‌ی جهان بگذارند. این راه پله با سنگ‌ها و میخ‌ به صخره‌ها وصل شده‌اند. گردشگرانی که قدم در این مسیر می‌گذارند، در هر مرحله قدم به قدم به خطر نزدیکتر می‌شوند. آنها در انتها به مکان مشهوری در بالای کوه Huashan در چین می‌رسند که ارزش این همه خطر کردن را دارد.

این کوه در Huayin، بخشی از استان شانشی (Shaanxi) واقع شده است و شهر شیامی  (Xi'an) در 120 کیلومتری این منطقه قرار دارد. در بخش جنوبی کوه در ارتفاع 2160 متری چایخانه‌ای قرار دارد و زنجیره‌ای که به دور کوه آویزان است از بالا مانند گلی بر روی کوه  Huashan به نظر می‌رسد.

چایخانه‌ی واقع در بالای کوه یعنی همان جایی که رسیدن به آن به این همه خطر کردن می‌ارزد، بازمانده‌ی معبد Taoist است که بر روی یکی از پنج قله‌ی Huashan قرار گرفته است. اولین ساکنین این منطقه، روحانی‌هایی بودند که برای مدیتیشن به این منطقه می‌آمدند و بعد از مدیتیشن به چای نیاز داشتند. بعد از چندین دهه، معبد تبدیل به یک جاذبه‌ی گردشگری شد و هر سال هزاران گردشگر از آن بازدید می‌کنند.

این جاده به سمت کوه با پله‌هایی که به «پله‌های آسمانی» معروف هستند، شورع می‌شود. تصویر اول از پله‌ها با توجه به اینکه انتهای آنها درون ابرها محو شده، گویی به سمت بهشت است و از پایان آن چیزی مشخص نیست، به همین دلیل این مسیر به جاده‌ای به سمت بهشت، معروف شده است. در راه صعود در میان راه، خانه‌ها و روستاهای کوچک را خواهید دید، با این حال نمی‌توانید در جاده توقف کنید. پس از عبور از پله‌ها یک گوندولا (نوعی قایق) شما را به چایخانه می‌رساند.

با این حال، شاید صعود از پله‌ها آنقدرها برایتان ترسناک نبوده باشد زیرا این قسمت قابل دسترس‌ترین بخش سفر است. اما زمانی در سمت جنوبی کوه قرار می‌گیرید، وارد خطرناک‌ترین مسیر جهان شده‌اید. مسیر با تخته‌های نازکی که با میخ به کوه وصل شده‌اند، ایجاد شده است. شما برای حفظ تعادلتان باید به زنجیرهایی که به کوه وصل هستند، آویزان شوید. در اینجا هیچ چیز دیگری برای حفظ امنیت شما وجود شما ندارد. اگر زنجیره‌ها برای تعادلتان کافی نیست، می‌توانید از سوراخ‌هایی که داخل کوه هست کمک بگیرید تا تعادلتان را حفظ کنید. تصاویر خود گویای همه چیز هستند. با وجود چنین مسیری، بدون شک یک کاسه چای در چایخانه، بی‌نهایت می‌چسبد!

شما حاضر هستید که قدم در چنین مسیری بگذارید؟ دل و جراتش را دارید؟

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

جاده به سمت بهشت

منبع: لست سکند/منبع:سایت خبرآنلاین

مجید مقیمی

چقدر ترسناک عمرا من برمfoot-in-mouth

پاسخ مدير:
چهارشنبه ۰۸ اسفند ۹۷, ۱۲:۲۰

دوست گرامی سلام:از محبت شما به این سایت سپاسگزارم.

افق بال فرشتگان

ممنون از سایت خوبتان.موفق باشید

پاسخ مدير:
چهارشنبه ۰۸ اسفند ۹۷, ۱۶:۰۸

سلام بر شما گرامیان،از شما سپاسگزارم،آرزوی ما  موفقیت شما در تمام مراحل زندگی.

فروشگاه اينترنتي

فوق العاده سایتی کامل و ارزشمن دارید و جزئیات همانند منابع معابر بکار گرفته کامل و دقیق است

باسپاس

پاسخ مدير:
یکشنبه ۰۴ فروردین ۹۸, ۰۱:۰۶

سلامی به شما و تشکر فراوان به نگاه محبت آمیز شما به این سایت،ممنونم .

سایت خیلی عالی

چه عکسای هیجان انگیزی.آدم دلش میخواد اونجا باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.