بارش باران بیش از100 میلیمتر

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

بارش باران بیش از100 میلیمتر

۴۷۰ بازديد

سه رقمی شدن میزان بارش باران در ایران

بارش باران در سه روز گذشته (چهارشنبه تا جمعه) در بسیاری از استان‌های جنوب و جنوب غرب کشور کولاک کرد و در برخی از ایستگاه‌ها میزان بارش از 100میلیمتر گذشت و سه رقمی شد.

سه رقمی شدن میزان بارش باران در ایران

به گزارش جی پلاس، «احد وظیفه» مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور میزان بارش‌ها در این مدت را بسیار مناسب اعلام کرد و افزود: جبهه گرمی که از روز چهارشنبه از جنوب غرب و غرب به کشور وارد شده بود موجب بارش قابل توجهی در برخی از استان‌ها مانند خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و استان‌های حاشیه خلیج فارس شد.

وی با اشاره به اینکه بارش مداوم از ویژگی‌های جبهه‌های گرم است تصریح کرد: به همین دلیل در ایستگاه حسینیه خوزستان در 72ساعت121 میلیمتر، یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد 119 میلیمتر، سی سخت کهگیلویه و بویراحمد117 میلیمتر، بدره ایلام 117 میلیمتر و در کوهرنگ که سرچشمه رودخانه زاینده رود به شمار می‌رود 114 میلیمتر بود. در این مدت همچنین در پایتخت 15میلیمتر، آبعلی 41میلیمتر و دماوند 15 میلیمتر بارش داشته‌ایم.

وظیفه همچنین از ورود جبهه جدید بارشی از اواخر شب گذشته خبر داد و تأکید کرد: این جبهه سرد امروز شنبه موجب ریزش باران نسبتاً شدید در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، مناطق شرقی خوزستان و سواحل بوشهر می شود. این جبهه تا اواسط هفته در کشور فعال است و از اواخر هفته باید منتظر جبهه جدید بارشی باشیم. وی خاطرنشان کرد: از امروز شنبه در بیشتر استان‌های کشورباید شاهد افت نسبی دما باشیم.(جماران).

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.