راهکارهای بهترین آنتن دهی مودم

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

راهکارهای بهترین آنتن دهی مودم

۶۰۲ بازديد
راهکار های بهترین آنتن دهی مودم وای فای:
1-مودم وای فای را در مرکز ثقل خانه قرار دهید.
2- قرار دادن مودم به ویژه در مکان بسته نظیر کمد و کابینت مبی تواند جلوی آنتن دهی را بگیرد. 
3- مودم را در ارتفاع بالا قرار دهید تا بهترین آنتن دهی را داشته باشید.
4- مودم هایی که در خانه استفاده می شوند اکثرشان از باندهای فرکانسی 2/4 گیگاهرتز استفاده می کنند. این باعث می شود تداخل با دیگر دستگاه های بی سیم از جمله تلفن ها را به دنبال داشته باشد. از داخل ستینگ مودم بخشی برای تنظیم کانال ارتباطی وجود دارد که قابل تنظیم است. معمولا کارشناسان کانال 1،6 و 11 رابا کمترین تداخل می دانند. مودم ها به صورت پیش فرض انتخاب کانال را به صورت خودکار انجام می دهند.
5- کلک قوطی یکی از حقه هایی است که بسیاری از علاقمندان به تکنولوژی در فضای مجازی آن را مطرح کرده اند و بر اساس باز خوردهای دریافت شده، درصد رضایت کاربران با انجام این کار،از افزایش دهی آنتن مودم اینترنت وای فای حکایت دارد.
6- یکی از عوامل تاثیر گذار در سیگنال دهی مودم اینترنت وای فای، متراژ خانه و فضای داخلی محلی است که می خواهید مودم وای فای آن راپوشش دهد که بسته به اندازه آن، باید از مودم های تک آنتن ، 2 آنتن و چند آنتن استفاده کرد.
7- خاموش و روشن کردن مودم وای فای در هر 24 ساعت ،کمک بزرگی به آنتن دهی بیشتر میشود.
8- اگر مودم شما خیلی قدیمی است شاید باید دست به جیب شوید و مودم جدیدی بخرید. معمولا عمر متوسط مودم های اینترنت وایرلس 3 تا 5 سال است و بعد از آن به شدت سیگنال دهی و عملکرد آنها رو به تنزل می رود. علاوه بر این مودم ها هم هر چند وقت یک بار پیشرفته تر می شوند واز فناوری های جدیدتری برای سرعت بهتر استفاده می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.