موزه ها رایگان

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

موزه ها رایگان

۳۵۲ بازديد

موزه‌ها را رایگان ببینید

موزه ملی ایران

مدیر اداره کل موزه‌ها اعلام کرد: بازدید از موزه‌های زیر نظر سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در روز جهانی موزه (۲۸ اردیبهشت) رایگان است.

محمدرضا کارگر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موزه‌های زیرنظر این سازمان شنبه (۲۸ اردیبهشت) در روز جهانی موزه رایگان است. همچنین دو ساعت بیشتر از روزهای دیگر یعنی تا ساعت ۲۰ امکان حضورِ گردشگران و علاقه‌مندان در این موزه‌ها فراهم است.

او با بیان این‌که قرار است از شنبه (۲۸ اردیبهشت) تا چهارشنبه (اول خرداد)، مراسم‌ و برنامه‌های مختلفی هم‌زمان با این روز و آغاز هفته میراث‌ فرهنگی برگزار شود، ادامه داد:‌ شنبه ۲۸ اردیبهشت ایکوم ایران و اداره کل موزه‌ها برنامه‌ای با حضور رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی در فرهنگستان هنر برگزار می‌کنند.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز اعلام کرده است بازدید از این موزه در روز ۲۸ اردیبهشت برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت‌های کاری از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۱ از این مجموعه بازدید کنند.

همچنین موزه ملی ملک با اعلام رایگان بودن بازدید از این موزه در روز جهانی موزه اعلام کرده است علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۶:۴۵ از این موزه بازدید کنند.
منبع:ایسنا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.