راز تناسب اندام

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

راز تناسب اندام

۳۶۴ بازديد
کیت میدلتون دوشس کمبریج یکی از زیباترین سلبریتی هاست که از تناسب اندام و استایل ایده آلی برخورداراست، به خصوص پس از به دنیا آوردن فرزندانش او همچنان زیبایی و تناسب اندامش را حفظ کرده است. اغلب او پس از مدت کوتاهی از به دنیا آوردن فرزندانش با شور و نشاط به زندگی عادی باز می گردد.
 

راز تناسب اندام کیت میدلتون«اختصاصی تابناک باتو» کیت میدلتون دوشس کمبریج یکی از زیباترین سلبریتی هاست که از تناسب اندام و استایل ایده آلی برخورداراست، به خصوص پس از به دنیا آوردن فرزندانش او همچنان زیبایی و تناسب اندامش را حفظ کرده است. اغلب او پس از مدت کوتاهی از به دنیا آوردن فرزندانش با شور و نشاط به زندگی عادی باز می گردد. اما راز تناسب اندام و خوش استایلی او در چیست؟! تناسب اندام کیت میدلتون به ویژه پس از زایمان مرهون رژیم (دوکان) است. در این رژیم غذایی می توان با سرعت بیشتری وزن کم کرد. اسم این رژیم را به نام مبتکرش (پیر دوکان) نامگذاری کرده اند.

راز تناسب اندام کیت میدلتون

آب سبزیجات و گیاهان، معجون های لاغری و تناسب اندام

پیپا میدلتون خواهر کیت که او را در دوران بارداری همراهی می کرد می گوید که هر سه روز یکبار آب سبزیجات و گیاهان را در رژیم غذایی کیت گنجانده بود. او صبح ها آب سبزیجات می نوشید و گاهی کیت آن را با آبمیوه هایی که از میوه های مختلف گرفته بود، مخلوط می کرد.

راز تناسب اندام کیت میدلتون

نوشیدنی های مغذی

کیت میدلتون دوست دارد تا نوشیدنی های مفید و مغذی را در خانه اش با مخلوط کن درست کند. او تبحّر خاصی در تهیه اسموتی های میوه و آبمیوه های متنوع دارد. این نوشیدنی ها باعث می شود تناسب اندام او بدون اضافه وزن باقی بماند.

راز تناسب اندام کیت میدلتون

خوردن تولیدات تازه و ارگانیک

میزان تأثیر مواد تازه ارگانیک روی سلامتی انسان، بر هیچ کسی پوشیده نیست. به همین دلیل کیت میدلتون تمایل زیادی به گنجاندن این مواد در رژیم غذایی خود دارد. او مواد غذایی محلی و ارگانیک و تازه را ترجیح می دهد.

راز تناسب اندام کیت میدلتون

ورزش منظم

علاوه بر رژیم غذایی دوکان، ورزش کردن بخش مهمی از زندگی کیت میدلتون به شمار می رود. کیت میدلتون در روز به تنیس، شنا و دوچرخه سواری می پردازد. همینطور او در طول دوران بارداری اش برخی تمارین خاص از جمله یوگا را تحت نظر مربی انجام میداد.
منبع:تابناک باتو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.