خانه هایی به شکل منشور

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

خانه هایی به شکل منشور

۳۴۹ بازديد

اخیرا پیتر پیکلر، معماری که در میلان مشغول فعالیت است، ایده‌ای مفهومی را به اجرا گذاشته: یک سری خانه‌درختی که در دل جنگل‌های ایتالیایی، جا‌خوش کرده و حسابی با محیط اطراف درهم آمیخته‌است. جایی بین درخت های کاج و صنوبر، در کوهستان‌های دولومیت، پنجره هر واحد از این خانه‌های درختی، با ساختاری منشور مانند، رو به منظره‌ای زیبا باز می‌شود.

خانه درختی های منشوری

پروژه خانه‌های درختی، در اصل، به‌عنوان طرح گسترش یک هتلِ موجود، تعریف شد، تا با ساخت آن به مهمانان این فرصت داده شود، که خود را در دل محیط پیرامونی، غرق کنند. این استودیوی معماری، که به حساسیت نسبت به محیط زیست و طراحی پایدار، معروف است، برای خلق فضایی گرم و دعوت‌کننده در داخل، از چوب‌های طبیعی، استفاده کرده است. فضای نشیمن، در دو طبقه طراحی شده: فضای بالایی برای خواب و فضای پایین، برای استراحت و لم دادن.

خانه‌های درختی، نمایی از چوب سیاه دارند، که کمک می‌کند خانه، با زمینه اطرافش، ترکیب شود و ضمنا چوب‌های محلی هم به این روش، در خود پروژه، به‌ مصرف می‌رسند. این مسئله، ذهنیت معمار، یعنی پیتر پیکلر، مبنی بر خلق یک اثر مدرن معماری، با یک روش پایدار را بیش از پیش تقویت می‌کند. اگرچه که جایگاه دقیق پروژه و زمان اتمام و تکمیل آن بلافاصله، پس از طرح ایده، مشخص نشده، اما همه چشم‌ها در انتظار است، تا ببیند این خوشه زیبای خانه‌های درختی، در آخر، چه سر و شکلی پیدا خواهندکرد.

پیتر پیکلر معمار این پروژه، خانه‌های درختی به شکل منشور طراحی کرده، که بناست در جنگل‌های دولومیت ایتالیا ساخته‌شود.

خانه درختی های منشوری

 

خانه‌ها دو طبقه هستند و در امتداد یک پروژه هتلی ساخته خواهند شد.

خانه درختی های منشوری

 

پنجره‌های بزرگ و روشن، به مهمانان اجازه می‌دهند تا خود را در محیط زیبای اطراف غرق کنند.

خانه درختی های منشوری

 

نظر شما در مورد این خانه‌های عجیب درختی چیست؟ اگر شما باشید حاضرید در یکی از این‌ها اقامت داشته باشید؟

منبع: mymodernmet
منبع:خبرآنلاین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.