ارتفاع برف در ارتفاعات کوهرنگ به 5 متر رسید

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

ارتفاع برف در ارتفاعات کوهرنگ به 5 متر رسید

۳۸۳ بازديد

 


 

7 روستای شهرستان کوهرنگ همچنان در محاصره ارتفاع 5 متری برف
مرتضی زمانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش سنگین برف در شهرستان طی روزهای اخیر تمامی نیروهای راهداری و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی و بازگشایی محورها بسیج شده اند.
وی ادامه داد: ارتفاع برف در شهر چلگرد 2 متر و در ارتفاعات و مناطق سخت گذر شهرستان در حدود 5 متر است، که این موضوع سبب شده تا با وجود تلاش راهداران همچنان راه ارتباطی 7 روستا در منطقه لبد بسته باشد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ همچنین نسبت به ریزش بهمن در گردنه ها و ارتفاعات این شهرستان هشدار داد و گفت: ارتفاع برف بشکلی است که چنانچه با افزایش دما و یا وزش باد شدید مواجه شویم ، امکان ریزش بهمن در این مناطق زیاد می شود.
زمانپور با اشاره به گزارش های هواشناسی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارشات هواشناسی، کوهرنگ صبح روز دوشنبه با 18 درجه زیرصفر سردترین نقطه کشور گزارش شد و این پایداری هوای سرد تا سه روز آینده وجود دارد.
به گزارش ایرنا، بارش های سال زراعی جاری (یکم مهر تا 12 اسفند) شهرستان کوهرنگ یک هزار و 348 میلیمتر و میانگین بارش های سال زراعی جاری استان 520 میلیمتر گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 338 درصدی و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت از رشد 27 درصدی برخوردار شده است.
شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی و برف گیر چهارمحال و بختیاری است که بارش سنگین برف در این شهرستان طی روزهای اخیر راه ارتباطی تمام روستاهای این شهرستان را قطع کرد.
چلگرد مرکز این شهرستان در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد. 
منبع:پایگاه خبری جماران
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.