جام ملت های آسیا، ایران عمان

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

جام ملت های آسیا، ایران عمان

۵۵۶ بازديد

ترکیب تیم ملی مقابل عمان، همان بازیکنان بازی با ویتنام؟

شانس حضور ترکیب بازی تیم ملی مقابل ویتنام در برابر عمان، بیشتر است.

ترکیب تیم ملی مقابل عمان، همان بازیکنان بازی با ویتنام؟

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ کارلوس کی‌روش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی را با 3 ترکیب متفاوت به زمین فرستاد. دلیل این تصمیم نیز حضور قریب به اتفاق بازیکنان در این تورنمنت و البته تقسیم قوای جسمانی برای حضور در مرحله بعدی بود. جز پیام نیازمند و امیر عابدزاده که با توجه به حضور بیرانوند فرصت بازی به‌دست نیاوردند، مسعود شجاعی هم نتوانست راهی به ترکیب تیم ملی پیدا کند. شجاعی برای رهبری تیم به امارات رفته و می‌بینیم که فقط در کنفرانس‌ها شرکت می‌کند یا در زمین تمرین مشاهده می‌شود. بعید است با توجه به حضور در مراحل حذفی، بازی به مسعود شجاعی در این جام برسد.

 

ایران امروز (یکشنبه - 30 دی 97) و تا ساعاتی دیگر بازی حساسی را مقابل عمان برگزار می‌کند. دیداری که برنده آن به جمع 8 تیم برتر جام راه پیدا می‌کند. برای این بازیِ مهم، کارلوس کی‌روش با توجه به دستاوردی که از هر سه بازی مرحله گروهی داشت، احتمالا ترکیب بازی دوم مقابل ویتنام را مد نظر قرار می دهد. ترکیبی که توانست با یک بازی روان و حساب‌شده، 2 گل بزند و البته دروازه را نیز بسته نگه دارد.

 

در ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی مقابل عمان، علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد، حسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی مرکز خط دفاع را تشکیل می‌دهند، احسان حاجی‌صفی و وریا غفوری به عنوان مدافعان کناری وارد زمین می‌شوند، امید ابراهیمی همراه با وحید امیری و اشکان دژاگه مثلث خط میانی را می‌سازند، سامان قدوس و مهدی طارمی در کناره‌های خط میانی و هجومی قرار می‌گیرند و سردار آزمون نیز در نوک خط حمله بازی می‌کند.

این ترکیب، احتمالا در بازی امروز مقابل عمان هم به زمین می‌رود تا با شکست حریفی درجه 2 که البته تا اینجا عملکرد خوب و با کیفیتی داشته، به یک‌چهارم نهایی صعود کند. تنها نکته‌ای که وجود دارد، بخت اندک مجید حسینی برای بازی در ترکیب ثابت است. مدافعی که در بازی اول آماده نشان نداد اما مقابل عراق در ترکیب قرار گرفت و ضعیف هم کار نکرد. باید ببینیم کی‌روش این 11 بازیکن را به زمین می‌فرستد یا دوباره همه را سورپرایز می‌کند؟
منبع:خبرگزاری جماران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.