برنامه جمعه با شما

زیبایی در سخن گفتن باید از آغاز تولد سر لوحه زندگی تمام بشریت قرار گیرد.

برنامه جمعه با شما

۴۶۵ بازديد
وقتی امیر جعفری یک برنامه تلویزیونی را تا مرز نابودی برد

ایلنا نوشت: تهیه‌کننده برنامه «من‌وشما» با بیان اینکه هنوز علت اصلی عدم پخش برنامه ناصر ملک مطیعی را نمی‌داند، درباره آخرین وضعیت پخش این برنامه از تلویزیون گفت: نوار این برنامه تحویل شبکه شده و حال مدیران باید درباره پخش این برنامه تصمیم‌گیری کنند.

بخشی از صحبت‌های هادی قندی(تهیه‌کننده برنامه) درباره همه حواشی که برای تولید «من‌وشما» با آنها درگیر بوده را مرور می‌کنیم.

بعد از پخش نشدن برنامه مرحوم ملک‌مطیعی در فصل گذشته، قرار بود دلیل این موضوع را در اطلاعیه‌ای توضیح دهید؛ ولی هیچگاه این اطلاعیه منتشر نشد. دلیل عدم پخش برنامه چه بود؟ آیا در حال حاضر رایزنی برای پخش آن وجود دارد؟

واقا نمی‌دانم درباره این موضوع چه بگویم ولی واقعیت این است که هنوز خودم هم دلیل پخش نشدن آن برنامه را نمی‌دانم. همه هماهنگی‌های اولیه این برنامه انجام شد و قرار بود ابتدا آن را ضبط کنیم و سپس پخش شود. ولی همزمان برنامه دیگری بعد از ما با جناب ملک‌مطیعی ضبط کردند و حتی به ما قول دادند که بعد از ما پخش کنند که  به‌ناگاه متوجه شدیم که آنها می‌خواهند برنامه را زودتر از ما پخش کنند. به‌همین دلیل حاشیه و داستان به‌وجود آمد و از پخش این برنامه جلوگیری شد. وگرنه همه دیدیم که وقتی جناب ملک‌مطیعی فوت کردند؛ تلویزیون در بخش‌های مختلف خبری این موضوع را اعلام کرد که نشان می‌دهد بحثی از ممنوعیت ایشان در میان نبوده است.

بازهم نمی‌توانم قطعی درباره این موضوع چیزی بگویم ولی فکر می‌کنم که رفتار غیرحرفه‌ای این دوستان که می‌خواستند این برنامه زودتر از ما پخش کنند؛ ایجاد حساسیت کرد چراکه ما قبلا ضبط کرده و باهم قرار گذاشته بودیم و بر این اساس به‌راحتی برنامه پخش می‌شد ولی متاسفانه این رفتار مانع از این اتفاق شد.

درباره اینکه آیا قرار است این برنامه پخش شود یا خیر؛ باید بگویم که در حقیقت بنده اصلا درباره این موضوع تصمیم‌گیرنده نیستم و به‌همین دلیل صحبتی هم برای آن انجام ندادم. تصمیم‌گیری درباره این مسئله برعهده مدیران سازمان و شبکه بوده و هرچه آنها صلاح بدانند اتفاق می‌افتد. واقعیت این است که ما برنامه‌ای را تولید کردیم و نوار آن را تحویل شبکه دادیم. حال دیگر آنها باید تصمیم بگیرند که براساس سیاست‌های شبکه آیا می‌خواهند این برنامه را پخش کنند یا خیر.

در فصل گذشته، تا زمان آمدن امیر جعفری به «من و شما»، به‌صورت زنده روی آنتن می‌رفتید، آیا دلیل اینکه برنامه از هفته بعد از این موضوع به‌صورت ضبطی روی آنتن رفت، صحبت‌های امیر جعفری بود و بر همین اساس در فصل تازه که برنامه زنده است مقداری از چالش‌هایی که فصل گذشته داشتید، کم کردید؟

واقعیت این است که امیر جعفری رفیق قدیمی و ده دوازده ساله من است، ولی در آن برنامه ما را تا مرز نابودی برد. البته باید بگویم که من به‌عنوان تهیه‌کننده متوجه فشار بیرونی نشدم ولی خب سوال بود که چرا امیر این حرف‌ها را روی آنتن زد. شاید خود امیر جعفری هم حال که از برنامه گذشته قبول داشته باشد که نباید یک‌سری از حرف‌ها را میزد. البته سیاست برنامه ما این است که همه‌چیز را بگوییم ولی بحث‌هایی هم هست که به‌شخصه خود ما هم به آن اعتقاد نداریم و مجبوریم که در قسمت‌هایی پای این موضوع بایستیم. 

بحث تلویزیون یک طرف ماجراست ولی بحث اعتقادات شخصی تیم هم در میان بوده و برهمین اساس گاهی اوقات آرش ظلی‌پور در مقابل میهمان می‌ایستد و حرف خود را می‌زند. ما آمدیم تا چالش‌مان دو طرفه باشد. میهمان حرف بزند و ما هم حرف خودمان را می‌زنیم. در حال حاضر تصمیم گرفتیم که نظرات مخاطبان را درباره میهمان برنامه اعلام کنیم. به‌عنوان مثال یک میهمان می‌گوید که گربه دوست دارد؛ ممکن است جماعتی از مردم ایران هم از گربه بدشان بیاید. مردم پیام بدهند و ما بعد از برنامه آن را با صراحت اعلام می‌کنیم.

در نهایت باید بگویم که بعد از برنامه امیر جعفری بنده خودم به شبکه پیشنهاد دادم که در این شرایط که فشار روی شما و ما بیشتر شده بیاییم و چند قسمت را به‌صورت تولیدی روی آنتن ببریم ولی به‌هرحال نظر مردم روی زنده بودن این برنامه بود که روی مدیران ما تاثیر گذاشت و آنها تصمیم گرفتند که مجددا برنامه زنده روی آنتن برود.(به نقل از خبرآنلاین)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.